Skelbiama atranka į laisvas Lietuvos Respublikos ambasados Izraelio Valstybėje sekretoriaus (-ės) ir raštvedžio (-ės) pareigybes
Sukurta 2019.10.28
/ Atnaujinta 2019.10.28 10:55
Kandidatai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2019 m. lapkričio 5 d. (imtinai) elektroniniu paštu [email protected], turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių kalba. Pareigybei keliamus reikalavimus atitinkantys pretendentai apie pokalbio laiką bus informuoti papildomai.
KVIEČIAME DALYVAUTI ATRANKOJE Į LAISVĄ SEKRETORIAUS (-ĖS) PAREIGYBĘ.
Reikalavimai sekretoriui (-ei):
- turėti vidurinį, aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti lietuvių, hebrajų ir anglų kalbas įgudusio vartotojo lygmeniu C1 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- nekelti abejonių dėl asmens patikimumo.
Sekretorius (-ė) atlieka šias funkcijas:
- padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
- registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
- pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
- formuoja ambasados dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
- stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
- platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
- atlieka vertimus raštu;
- sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
- padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
- prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
- aprūpina darbuotojus darbui reikalingomis priemonėmis ir prekėmis;
- ruošia ambasados patalpas, inventorių įvairiems reprezentaciniams renginiams, po jų jas sutvarko ir suplauna indus;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Pareiginės algos koeficientas nuo 5,89.
KVIEČIAME DALYVAUTI ATRANKOJE Į LAISVĄ RAŠTVEDŽIO (-ĖS) PAREIGYBĘ.
Reikalavimai raštvedžiui (-ei):
- turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti lietuvių ir hebrajų kalbas ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B2 lygiu ir kitą užsienio kalbą ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- būti susipažinus su teisės aktais ir tarptautiniais susitarimais, reglamentuojančiais konsulinę veiklą;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.
Raštvedys (-ė) atlieka šias funkcijas:
- pagal kompetenciją prisideda prie konsulinių funkcijų vykdymo, vadovaujantis Konsulinio statuto 14-42 straipsnių nuostatomis;
- teikia informaciją interesantams konsuliniais klausimais, rengia konsulinę informacinę medžiagą, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- priima lankytojus, konsulinius dokumentus, tvarko konsulinę korespondenciją;
- rengia konsulinius dokumentus, dokumentų projektus;
- pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis institucijomis konsuliniais klausimais;
- atlieka konsulinių dokumentų vertimus raštu;
- formuoja konsulinių dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą ir tvarko archyvą;
- pagal kompetenciją palaiko ryšius su lietuvių bendruomene;
- ruošia konsulinius dokumentus siųsti diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu, tvarko diplomatiniu paštu ir/ar diplomatiniu kroviniu gautus konsulinius dokumentus;
- užtikrina, kad ambasadoje esantys įrenginiai, prietaisai būtų techniškai tvarkingi ir tinkamai naudojami;
- prisideda organizuojant ambasados renginius ir priėmimus;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Pareiginės algos koeficientas nuo 5,89.